puasa di darjah 4!



 Salam kepade rakan2 blogger sekalian..baru lepas berbuka,tiba2 jer rase nk update blog...hoho..so then,entry hari nie ialah mengenai aku mase darjah 4..mesti korang nk tahu mase darjah 4 aku puase macam mane kn?haha...sebenarnye kan,mase darjah 4 dulu aku banyak kali ponteng puase..hehe..biasenyer aku membatalkan puase aku bila berada di sekolah petang...kebiasaannya,lepas jer belajar lebih kurang 1jam,aku pun mintak izin cikgu nk ke tandas..bile dah masuk tandas,aku pun apa lagi,minum lah air paip..huhu..bile masok kelas jer badan dah segar balek...haha..best gile mase tuh..ade jugak kekadang aku ponteng mase takder orang kat umah,bile aku tgk line clear,aku pon ape lagi,cepat2 gi kat peti ais and minum air..haha,lepas tuh aku isi balek..malangnye,suatu hari kantoi aku tak puase sebab lepas jer aku minum air tuh aku lupe nk isi balek..akhirnya,aku dimarah dengan terukk....haha..malang betol...tapi,itulah pengajaran buatku..tapi itu dulu,sekarang dah berubah,puase tak pernah tinggal lagi!!huhu...harap2 boleh terus berkekalan!hehe..that's the end of my story..see u all next time!Bubye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...