Hang Out~ ^_^



Hey guys,,semoge sihat sentiase..well,hari nie hari yg menggembirakan bagi Memel since arinie memel dgn kengkawan gi hang out..wooooo..best wookk..macam2 pekare yg kitowang buat..tapi kan,tadi ada kejadian yang agak kelakar lah bagi aq..

korang tahu,sebenarnye hari nie "first time" aku naik Monoreil..so aq tak tahu sangat lah kan..pastu,time dah sampai kat satu station tuh namenyer Imbi..aku pon nak lah gi masok TS kan..nak masok Token tuh..tiba2 tak boleh..dye reject..kengkawan aku semua dah kat depan..aku masokkan byk kali tapi still x boleh..pastu ade sekumpulan budak perempuan pandang aku..lagi la bertambah aku malu..pastu,tengok2 aku baru perasaan..aku masokkan ker Tempat yang salah..tersengih-sengih aku nak cover xD

pastu,kitowang ade lah pergi ke Tempat Shisha kat Bukit Bintang..Btw,aku tengok jer kengkawan aku gi hisap shisha..ade jugak dalam hati nak try,tapi tak berani arhh...pastu,lepas jer diowang dah habis hisap..nak bayar nie,suruh lah orang tuh bawakkan resit..sekali tengok jumlah kene Bayar RM 60..makk aiii..terkejut kitowang...bajet 30 jer..tiba2 jer 60...menggelupur kitowang kumpul duit nak bayar..haha,nasib baik cukup..

phew..macam2 lah pekara yang terjadi hari nie..and aku terasa seronok sangat..well,harap2 dapat hang dgn diowang lagi..aku rasa sampai sini jer lah aku update..btw,kitowang xde tangkap gambar kat sane..tuh xder upload gambar..sorry sesangat..

K arh.. BAIII ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...