!!!!!!

salam guys...hari nie cuace tak menentu,sekejap hujan sekejap panas...wahaha..
#dahmacamtukangramalcuacelahplak..hoho..then,ditambah plak dengan exam PAT yang semakin menghampiri..wohoo...TikTok,TikTok waktu berdetik..mase tuh bagi aku bergerak begitu laju sekali..laju gile,tahu2 jer,lagi 3hari nak PAT~.. aigooo!~ Stree~s

btw,kite kembali kepade tajuk..tajuk nyer ialah "!!!!!!!".Tajuk yang agak weird betol tak??haha,bagi aku weird arh,bagi korang aku tak tahu....sebenarnyekan.tadi mase eden tengah #Blogwalking..ada lah ternampak satu post yang agak menarik hati,,,,ianya mengenai sahabat sejati..kalau korang nak bace pon boleh jugak...nie blog nyer!!!! (http://dewqracintakita.blogspot.com/2011/10/inikah-sahabat-sejati.html)

dah bace ker belom???post nyer agak panjang betol tak???tapi,ianya kisah yang menyedihkan..:face59:..dia begitu beruntung sekali sebab ada sahabat sejati macam tuh...cerite pasal sahabat,tadi kan,sahabat aku Umarul Hakimi tak berape sihat...lepastu,kitowang ada tangkap gambar untuk ape tah,muke aku "NUDE" gile..haha,kelakar gile..dengan songkoknya..korang mesti tergelak kalau tengok gambar tuh..lepas jer habis tangkap gambar,kitowang masuk kelas....bush,bush,bush,bush,bush..#bunyitapakkaki!lepastuh,kitowang belajar kejap selame 20minit pastu masuk pusat sumber..disebabkan Farul tak berape sihat aku pon temankan dia kat dalam kelas...memandangkan aku tak buat pape,aku pon jawab lah soalan2 paper English PMR yang lame2 dulu...aku buat 3set soalan..hoho,banyak jugak arh dapat betol..

lepastuh,badan aku pun lenguh2,tiba2 jer..bunyi bising... "weyh,cikgu sampai"..alamak,cikgu dah sampai!!cikgu yang aku tak berape suke dah sampai..aku pon buat2 baik..hoho...setelah 40 minit belajar..akhirnya, KriiiiiinnnnG~..loceng berbunyi..hoho,angkat beg and terus cakap
"Terime kasih cikgu"..hoho,..

then,mase nak balik plak,ada cerite lawak..haha..aku,iman&syuib nak pergi naek bas nyonya..hoho,then,ade ternampak bas BCU dan Aiman shahida ada didalamnya..aku pun pandang jer dye and ejek "SYahida"..hoho,gembire punyer pasal sampai tak pandang depan then "Gedebuk"..aduii,sakit kepale..rupenyer terlangar seorang perempuan..perempuan tuh marah aku,dye cakap "laen kali,jalan tuh pandang depan."..haha,:face56:aku sedar kesilapan aku dan minta maaf kat dye.."maafkan saya,sorry kak,"haha..

mesti anda tertanye-tanye ape kaitan tajuk dgn cerite aku nie..sebenarnye,memang tak do kene mengene...haha...jadi,di sini saje entry kali nie..SALAM~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...