Sungai Congkak


wott,dah lame gile kan memel tak update blog..haha,memang lame gile lah,yerw lah,sebab takder idea nak update cerite ape..

kk,title nyer ialah "Sungai Congkak"..actually,semalam aku gi mandi kat Sungai Congkak bersame semua sepupu-sepapat yang disayangi..best gile plak,yerw lah,bukan selalu dapat mandi dengan sepupu..

tapi,ade jugak bende yang aku tak puas hati,sakit jer hati aku..aku tak puas hati betol dengan batu kat sungai congkak tuh..dah lah tajam2,sakit taw bile terlanggar..arus nyer pon kuat jugak..geram jer,rase macam nak pecahkan jer semua batu tuh..tapi selamat tak boleh..hehe

tapi,lepas jer aku balik daripada mandi kat sungai tuh tiba2 jer aku demam lah plak,haish~pastu aku asyik muntah2 jer..selamat sekarang nie dah sihat sikit..tapi badan aku masih lagi rase panas!

ok arh,itu jer lah cerite aku untuk hari nie,kalau ade cerite yang best aku update yerw.. As'salam~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...