Holiday :D



hey guys...hari nie hari Sabtu,bererti lagi 2 jer nak sekolah balik!!sape rase tak sabar nak sekolah Thumbs UP!haha,tapi,aku tak rase suke sangat sekolah sebab banyak kerje sekolah aku tak buat agi!rase malas lah plak nak buat semua kerje sekolah tu..cuti lame homework pon mesti lah banyak,betol tak??haha,tapi,aku dah siap 1/5 daripada kerje yang diberi!!!haha,tapi,cuti seminggu nie kire bermakne lah jugak bagi aku!!hari Isnin hari tuh,aku pergi mandi sungai dekat "Batang Berjuntai"wohoo~best giler..air nyer sejuk giler!!pastu nak kate air nyer dalam pon boleh lah!!then,hari rabu tengok wayang dgn kengkawan!!"Underworld (Awakening)"best giler..horror gile movie nyer!!mase dye berlawan yang best tuh..alang2 tuh memel masokkan lah sikit gambar time kitowang kat sane! :)



hoho..that's the end of the story!! :D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...