My History Teacher~


Salam pembuka bicara~so,today is 28/3/2012..hari nie kelas 2Duranta mendapat berita yang amat sedeyh~cikgu sejarah kitowang akan berpindah sekolah!ianya sememangnyer berite yang amat sedeyh..walaupun dia baru jer mengajar kitowang selaman 2 Bulan~but,it's hard for us to let that teacher go!what makes her so special until it's very dificult for us to let her go~want to know?

first,dia seorang cikgu yang mengajar dengan cara yang berbeza berbanding cikgu yang lain~pekara yang dia ajar masuk dalam kepale kitowang~then,dia seorang yang amat baik hati...dia selalu bagi kitowang doodle bile dapat jawab soalan kuiz~Dia juga seorang yang cantik,tak garang,pandai melukis & macam2 lagi lah...tak larat nak taip~ ^_^

"Saya mengambil kesempatan ini untuk memohon maaf di atas segale kesalahan yang telah saya lakukan..saya tahu saya selalu buat cikgu marah,tidur dalam kelas,tak buat kerje sekolah,tak bawak buku and macam2 pekare lagi yang selalu mengguris perasaan cikgu~although you only teach us for 2 month..but,it's was 2 month that we will not forget for a long time ^_^ "

btw,memel pon nak promote jugak cikgu nie punya blog~kalau ada masa lawat lah blog nie! http://www.artmusiccat.blogspot.com/ ini ialah blog nyer..jangan lupa follow~then,like this page if you have a time~ http://www.facebook.com/azahskaliskala?ref=ts ini cikgu sejarah saya punyer Fan Page~

sekian daripada memel..terime kasih cikgu kerana sudi mengajar kelas kami!! ^_^

THE END



1 comment:

meep said...

haha dh pindah sekolah kitowang :3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...