21 February ^_^



Salam pembuka bicara..so,agak lame tidak update kerane kerja sekolah yang menimbun-nimbun!akhirnya dapat jugak aku update blog untuk hari nie ^_^

today is 21/2/2012 hoho,ianya hari yang agak meletihkan..petang tadi ade merentas desa,ianya merentas desa yang agak mengecewakan...dah lame tak lari macam tuh lah jadinya,lari sikit jer letih...tak larat,pastu,time tengah merentas desa tadi tuh tiba2 kilat menyambung di depan mata~hoho,aku agak terkejut sikit kerana bende tuh betol2 depan mate pastu bunyi "Dooooooommmm" dentuman kilat yang memekakkan telinga aku untuk seketika!!pastu,akhirnya dapat jugak menghabiskan larian..bila sampai jer kat sekolah,Hujan turun dengan lebat sekali..nasib baek sempat sampai ^_^

lepastuh,aku pon tunggu hujan berhenti..akhirnya,hujan yang lebat akhirnya berhenti jua~ceh ayat aku..hahaha,aku pon pergi ker bas station..aku tengok bas macam takder jer so aku pon meneruskan perjalanan ker Bus Station TeDa..mase dalam perjalanan tuh tiba2 jer Bus Cityliner meluncur dengan laju di hadapanku..haish,terlepas bas :'( takper,dengan hati yang agak kecewa,aku meneruskan perjalanan....

Sampai di Bus Station TeDA..ade plak 2orang lelaki keling yang agak annoying --" sabo jer lah,lepas hampir 10minit tunggu bas pon sampai....teros naik bas tuh,pastu,sampai2 jer orang dah ramai kat Tempat Teksi tuh,sampai2 jer teros Naik teksi..

pastu,lepak kat cc jap..then,bukak facebook tengok ade birthday someone!!ianya ialah Hafiz..so,happy birthday Hafiz..dye nie dah macam abang aku!! My Hyung~hoho,nak tengok gambar dye? yeah~ Ini dia
so,kesimpulannyer aku nak wish my Hyung nie jer...haha,sory kalau korang rase bosan dengan ape yang aku update hari nie,maklumlah,hari aku nie biasenyer hari yang membosankan!! Assalamualaikum ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...